Totalul afișărilor de pagină

Eul meu

Fotografia mea
Dacă voi începe să vorbesc de mine atunci nu îţi ajunge nici măcar o zi să mă asculţi. Nu îmi place să mă autocaracterizez, dar în câteva cuvinte pot spune că sunt o persoană obişnuită, sinceră, şi modestă, sensibilă şi o romantică incurabilă, visătoare şi responsabilă de acţiunile mele. Iubesc lumea şi lucrurile ce mă înconjoară, încerc să mă bucur de fiecare clipă trăită pe pămant. Obişnuiesc să vorbesc mult, uneori chiar prea mult :) Ca orice om simplu am vise şi planuri de viitor, care încerc să mi le îndeplinesc pas cu pas cu propriile puteri depuse zi de zi... Mai multe veţi afla despre mine citindu-mi JURNALUL!!!

duminică, 4 decembrie 2011

Bătălia pentru titluri de Miss şi Mister Boboc 2011


 









Bătălia finală pentru marile titluri de Miss şi Mister Boboc 2011    s– a dat miercuri seară la Casa de Cultură.
  Sala  s –a dovedit a fi neîncăpătoare pentru studenţii  care au venit să susţină cele şapte facultăţi la finala Balul Balurilor 2011.
  Pentru prima probă bobocii au avut de pregătit tema de acasă, la care au trebuit să însceneze o zi din viaţa de student. La cea de– a doua probă a fost testate capacităţile concurenţilor în arta dansului.  Aceştia au improvizat câteva stiluri de dans printre care: dans popular, latino-american disco şi vals.Boboceii  Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării au oferit un dans de excepţie, care a surprins plăcut juriul atât şi publicul.
  Momentele artistice de muzică şi dans au fost nelipsite din seara spectacolului, în care au evoluat formaţiile de dans Dance Avenue condus de coregrafa Olga Ene şi Elit Dans, conducător artistic, Mihai Dudnic. 
  În urma votului  acordat de membrii juriului poziţiile de frunte au revenit facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei– locul 3, facultăţii de Fizică– locul 2 , iar premiul pentru Miss şi Mister Bobocelul anului 2011 a fost câştigat de studenţii Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării .
  De asemenea şi juraţii au ţinut să îi felicite pentru munca şi originalitatea care au depus-o în cadrul acestui concert, dar le-au dat şi nişte sfaturi ca la început de cale.                                         “ Participanţii au dat dovadă de dragoste frumos pentru cultură ceea ce mă bucură foarte mult, dar m-au deranjat partea tehnică. Îmi pare rău că tinerii din ziua de astăzi nu ştiu să se exprime corect măcar atunci când ies pe scenă. Haideţi să lăsăm limba cea din şcoală şi să vorbim limba română”, a menţionat membrul juriului, Octavian  Grigoriu.
  Pentru perseverenţa şi munca depusă, boboceii au fost răsplătiţi cu cadouri din partea sponsorilor.
  Sinceri să fim nu ne– am aşteptat  să câştigăm, am depus mult efort şi uite că suntem înfingători. Pentru această finala ne– au pregătit doar cinci zile, mi– a mărturisit profund emoţionat Mister Bobocelul anului Eugen Pascari.
  Perechea câştigătoare a primit un sejur la munte pentru patru zile în România, iar toate domnişoarele participante au primit abonamente pentru o lună la shaping. 
  Balul Balurilor este o competiţie interuniversitară şi a fost organizată de către Rectorul Sindical şi comitetul sindical al Universităţii de Stat din Moldova.

Un comentariu:

  1. Cei de la Facultatatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării au cîştigat pe măsură acest titlu. Au fost BRAVO!

    RăspundețiȘtergere